Menü
Sepetiniz

Garanti ve İade Koşulları

Garanti ve İade Koşulları

1. SHOKO koşulsuz müşteri memnuniyetini benimsemiş olduğundan aldığınız her ürün, SHOKO garantisi altındadır.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kullanılmış, tahrip edilmiş ve bunun benzeri şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

2. İptal İade ve Değişim Koşulları

Değişim Koşulları:

14 gün içerisinde değiştirme hakkı: Değiştirmek istediğiniz ürünleri faturasıyla birlikte sadece İstanbul- Kadıköy  SHOKO Mağazası'na giderek değiştirebilirsiniz. www.shoko.com.tr'den satılan tüm ürünlerin ürün değişimleri Kadıköy SHOKO Mağazaları'nda yapılabilmektedir.

SHOKO mağazalarında değiştirmek istediğiniz ürünleri ayni bedelli ve/veya ayni bedel üzerindeki ürünler ile varsa fiyat farkı kasada tahsil edilerek değişim yapılmaktadır. İnternet sitesinden alınan ürünün ayni bedelin altında bir ürün ile değişim yapılamamaktadır, kasa noktasında ücret iadesi yapılamamaktadır.

Orijinal ambalajı zarar görmüş, kullanılmış, tahrip olmuş ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmemektedir.

Faturasız Değişim Kabul Edilmemektedir.

 İade Etme Koşulları:

14 gün içerisinde iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünleri, iade ve değişim formunu doldurarak, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünle birlikte iade edebilirsiniz. İade işlemleri E-ticaret biriminden yapılmaktadır. Mağazalarımızdan internet siparişlerinin iadeleri yapılmamaktadır.

Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz. Ürüne ait tüm aksesuarların (toka, kemer, kurdele, silikon aparat vs.) ürün ile beraber iade edilmesi zorunludur.

İade etmek istediğiniz ürünleri, 14 gün içerisinde UPS kargo ile göndermeniz durumunda kargo ücreti SHOKO tarafından karşılanmaktadır. Sipariş tesliminden itibaren 14 gün geçmesinin ardından iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini SHOKO karşılamamaktadır.

   Faturası kesilerek kargoya teslimat süreci başlamış siparişleriniz iptal edilememektedir. Siparişinizi teslim aldıktan sonra iade ve değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.

Faturasız İade Kabul Edilmemektedir.

 

İade Talebinde Ücret İadesi Prosedürü:

İade etmek istediğiniz ürünleri, 14 gün içerisinde UPS ile göndermeniz durumunda kargo ücreti SHOKO tarafından karşılanmaktadır. Sipariş tesliminden itibaren 14 gün geçmesinin ardından iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini SHOKO karşılamamaktadır.

İade etmek istediğiniz siparişinize ait ürünler SHOKO tarafından iade koşullarına uygun olarak teslim alındığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde ücret iadesi Kredi Kartınıza yapılmakta ve tarafınıza mail yolu ile bildirilmektedir. Ücretin ekstrenize yansıması banka ile olan anlaşmanız çerçevesinde gerçekleşmektedir. Ekstrenize yansımayan ücretler konusunda bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

 

3. İade Adresi Bilgilendirme Esasları

İade Bilgilendirmesi: İade işlemleriniz tamamlandığında mail yolu ile bilgilendirme yapılır.

İade Adresi: SHOKO  -  Caferağa Mah. Serasker Cad. No:48/1  Kadıköy / İstanbul

Faturası ile gönderilmeyen ürünlerin iadesi alınamamaktadır. İadelerinizi faturası ile birlikte göndermeniz rica olunur.

 

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

 

GENEL:

1.     Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

2.     Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

3.     Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

4.     Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

5.     Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.

6.     Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

 

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

7.     Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

 

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

8.     Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

 

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

9.     Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

 

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

10.   Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

 

CAYMA HAKKI:

11.   ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

 

12.   SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

ŞİRKET

ADI/UNVANI: Hande Yıldız
ADRES: Caferağa Mahallesi Serasker cad. No:48/1 Kadıköy/İstanbul
EPOSTA:info@shoko.com.tr
TEL:0216 4499750

 

CAYMA HAKKININ SÜRESİ:

13.   Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.

14.   Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

15.   Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

 

CAYMA HAKKININ KULLANIMI:

16.   3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

17.   İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 

İADE KOŞULLARI:

18.   SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

19.   ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.

20.   Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

 

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

21.   ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan ürünler ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddimallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

22.   Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.), termoslar iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

 

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

23.   ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

 

ÖDEME VE TESLİMAT

24.   Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, Garanti bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.

25.   Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.